2013. április 28., vasárnap

Eredeti Swarovski Glacier és Nirvana gyűrű - Jelenlegi ára: 25 000 Ft

Eredeti enyhén sérült Swarovski Nirvana és Glacier gyűrűk.
Méret 55-ös mindkettő
Glacier: Erinite Satin (zöld) 
Nirvana:   Black diamond (szürke)
A Glacier szélein apró csorbulások. Sajnos fotót szinte lehetetlen készíteni róla, mert becsillan.   Felvéve abszolút nem látszik, nem feltűnő, de közelről azért igen. (Ezt a gyűrűt mindenki megdícsérte rajtam, senki nem vette észre a szépséghibáit. Amúgy van egy Swarovski által is ajánlott üvegcsiszoló, aki 5000Ft körül rendbeteszi, de én megszoktam a hibákat, és így originál minden felület.. Most azért adom el, mert már nem az én stílusom. De nagyon szerettem. Szerintem sokkal eredetibb, mint a klasszikus Nirvana gyűrű)
Eredeti ára 52. 000Ft volt,  
A Nirvanat sajnos egyszer elejtettem, ezért a belső felén megrepedt, viszont ez felvéve nem látszik.
Eredeti ára 49. 000Ft
 
Kérdésekre szívesen válaszolok!
 
Ezenkívül eladnám a teljesen hibátlan, még garis Miracle karkötőmet is, ha valakit érdekel, írjon!
Ha érdekel valakit a képeken látható Cargo and Rinaldi kulcstartó, írjon!
Feltettem több  eredeti Thomas Sabo ékszeremet is.


Jelenlegi ára: 25 000 Ft

Az aukció vége: 2013-05-06 17:39
. Eredeti Swarovski Glacier és Nirvana gyűrű - Jelenlegi ára: 25 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése