2013. július 29., hétfő

kinder játékok benne 4 db verda autó. - Jelenlegi ára: 600 Ft

kérlek vásárlás előtt olvasd el a szállitási-átadási feltételeket, mert ettől eltérni nem tudok!!!!!
10 db. ebből 4 db verda autó. matricákat rá kell ragasztani. nem használtak. csak lehet ahogy fotózáshoz kibontottam, nem azt tettem a tojásba amelyiknek a papirja van benne. tehát mielőtt a matricákat ráragasztanád az adott autóra, nézd meg ahhoz tartozik-e. lehet a fotózásnál összekevertem.
pörgettyük, hologramos autók képei, és állatos képek, összerakható valami. ki sem bontottam.... pontosabban nem szedtem ki, csak kinyitottam és láttam nem jó nekünk, nem érdekes, igy vissza is csuktam
átvehető pesterzsébeten szinte bármikor, vagy határ úton szombat délelőtt.
vagy ajánlva postázom,


Jelenlegi ára: 600 Ft

Az aukció vége: 2013-08-16 07:27
. kinder játékok benne 4 db verda autó. - Jelenlegi ára: 600 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése